ویزای انگلیس

ویزای انگلیس و هرآنچه باید درمورد آن بدانید

ویزای انگلیس و هرآنچه باید درمورد آن بدانید

انگلیس، کشوری در شمال اروپا و نیمه جنوبی جزیره بریتانیای کبیر است. این کشور، علاوه بر اینکه ازنظر سیاسی نقش مهمی در دنیا ایفا می کند، تاریخ و طبیعتی بسیار زیبا دارد، که سبب شده به مقصدی پر طرفدار درمیان گردشگران تبدیل شود. بر طبق قوانین موجود، اتباع کشورهای به غیراز اتحادیه اروپا برای ورورد به انگلیس نیاز به دریافت ویزا از کنسولگری بریتانیا در کشور خود دارند. درادامه با ما همراه باشید، تا شما را با شرایط و مدارک دریافت ویزای انگلیس آشنا کنیم.

انواع ویزای انگلیس

انواع،ویزا شامل ویزا،توریستی ، کار، تحصیلی، ازدواج است که متقاضیان باید بر حسب شرایط، نوع در خواست خود را به سفارت ارائه نمایند. ویزای انگلستان در سه نوع شش ماهه، یک ساله و پنج ساله از سوی سفارت صادر می‌شود.

ویزای انگلیس

مراحل ویزای انگلیس

هر فرد متقاضی دریافت ویزا باید طبق مراحل زیر درخواست خود را تقدیم سفارت کند.
هر فرد باید در ابتدا با مراجعه به وب‌سایت UK Visas and Immigration از شرایط و ضوابط ویزای درخواستی خود بر حسب نوع سفر آگاهی باید و سپس درخواست آنلاین ویزا را از طریق سایت ثبت نماید. توجه فرمایید که در هنگام در خواست آنلاین، نیاز است که مدارک ترجمه شده خود را در اختیار داشته باشید.
در مرحله بعد نیاز است که قرار ملاقات خود را برای ثبت اطلاعات بیومتریک از طریق کارگزار سفارت رزرو نمایید. در صورتی که قصد داشته باشید برای ویزای دانشجویی اقدام نمایید، مصاحبه حضوری نیز از شما به عمل می آید.

مرحله بعد پرداخت هزینه ویزاو دریافت شماره پیگیری است. سپس باید در زمان تعیین شده با مراجعه حضوری به دفتر کارگزاردر خواست خود را پیگیری نمایید. توجه داشته باشید که مدت زمان صدور ویزا، ممکن است 20 روز کاری و یا بیشترطول بکشد.

مدارک لازم برای ویزای انگلیس

شناسنامه و کارت ملی متقاضی
دو قطعه عکس رنگی زمینه سفید
اصل گذرنامه با اعتبار یک‌ ساله به همراه گذرنامه های قدیمی فرد
اصل مدارک کاری مانند گواهی اشتغال به کار، پروانه کسب، کارت مهندسی، پروانه مطب، کارت دانشجویی ، لیست بیمه، کارت پرسنلی، حکم و کارت بازنشستگی و غیره
اصل و کپی اسناد و اموال غیر‌منقول شخص متقاضی و همسر او
اصل ریز پرینت موجودی و گردش سه ماه گذشته حساب شخصی متقاضی
واچر هتل برای ویزای توریستی
اصل سند ازدواج
در صورت داشتن دعوتنامه ،اصل یا کپی دعوتنامه (در این حالت تمامی مدارک ارسال کننده دعوتنامه شامل برگه‌های مالیاتی سه ماه گذشته، کپی پاسپورت یا مدارک اقامت دائم، پرینت حساب بانکی، مدارک شغلی، سند محل اقامت، قبوض پرداختی نیزباید به سفارت ارائه شود)

آژانس مسافرتی پرنده سفید،با کادری مجرب در زمینه اخذ ویزای انگلیس، آماده ارائه مشاوره و خدمات به شما عزیزان می باشد.ویزای انگلیس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *