سفرهای داخلی

سفرهای داخلی لوکس

پنج مقصد لوکس برای سفرهای داخلی

مقاصد سفر بسیاری در کشور پهناور ایران قرار دارد. بعضی از این مقاصد به دلیل داشتن، امکانات خاص ومتفاوت و یا داشتن هتل هایی متناسب با استاندارد های جهانی جزء مقاصد لوکس سفرهای داخلی محسوب می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تعدادی از این مقاصد آشنا کنیم.

کیش

سفرهای داخلی

در تمام دنیا سفرهای لوکس با ساحل و دریا عجین شده است . در ایران نیز تفریحات ساحلی لوکس در قسمت جنوبی ایران در جزیره کیش متمرکز شده است. هتل های پر ستاره این جزیره و برج های مسکونی با امکانات کامل رفاهی، در کنار ویلاهای ساحلی، و تفریحات مهیج این جزیره را به انتخاب اول دوستدارن سفرهای لوکس در ایران تبدیل کرده است. همچنین هتل ترنج کیش یکی از گران ترین هتل های ایران در این جزیره زیبا قرار دارد. این هتل بر روی آبهای خلیج فارس ساخته شده است . اقامت در اتاق هایی روی آب و دیدن کف دریا و زندگی ماهی‌ها و موجودات دریایی از داخل اتاق مهمترین ویژگی این هتل زیبا و رویایی است.

سفرهای داخلی

شمال

بخش دیگر تفریحات دریایی در قسمت شمالی کشور و در حاشیه دریای خزر متمرکز شد است. شهرک های مجلل شمال کشور اقامتی لوکس و رویایی در کنار سواحل دریا برای شما رقم خواهد زد. شهرک هایی چون امیردشت کلارآباد، خزر شهر و دریا کنار و یا ویلاهای ساحلی بابلسر و متل قو، در کنار هتل هایی چون نارنجستان و هایت،امکان سفری لوکس و تعطیلاتی خاص در شمال کشور را فراهم آورده است.

سفرهای داخلی

شهر های مرکزی ایران

هتل های گران قیمت و لوکس شهرهایی چون یزد و اصفهان این مقاصد زیبای تاریخی را به تجربه سفری لوکس در ایران تبدیل کرده است. هتل عباسی اصفهان که با اقامت در آن احساس می کنید احساس می‌کنید شاهزاده‌ای قجری یا از نوادگان صفویان  هستید و یا هتل صفاییه، داد ویا ملک التجار یزد از جمله این هتل های گران قیمت هستند. که البته قدمت بنا و معماری و تزئینات منحصر به فرد آنان در کنار خدماتشان را نیز نباید فراموش کرد.

سفرهای داخلی

 

سفرهای کویری

سفر به دل کویرهای ایران با خودروهای لوکس شاسی بلند و اقامت در کپرهای راحت که با اقامت در آنها خدمات یک هتل چند ستاره را در دل کویر تجربه خواهید کرد، جز سفرهای لوکس و گران قیمت محسوب خواهد میشود. صحبت ما تورهای معمولی نیست، بلکه تورهای که ترانسفر آنها با ماشین های آخرین مدل شاسی بلند انجام می شود و تمامی خدمات رفاهی در قسمت کمپ توسط آژانس کارگزار به خوبی فراهم شده است.

تبریز

وجود هتل های پرستاره در این شهر در کنار داشتن پیست اسکی بین المللی و مراکز خرید لوکس، تبریز را به یکی دیگر از مقاصد لوکس سفرهای داخلی تبدیل کرده است.

سفرهای داخلی

مشهد

این شهر به واسطه خدمات و امکاناتی که در سیستم حمل و نقل و هتل ها و غیره دارد، یکی از لوکس ترین شهرهای ایران است . معمولا بهترین پرواز های ایران دراین مسیر پرواز می کنند، بهترین واگن ها و نوع قطار سیستم ریلی در این مسیر تردد می کند و مشهد شهر هتل های لوکس چند ستاره است. بزرگترین پارک آبی کشور، وجود مراکز خرید و تفریحی لوکس بسیار و رستوران های مجلل، مشهد را به مقصدی لوکس در میان سفرهای داخلی تبدیل کرده است.

سفرهای داخلی

آژانس هواپیمایی پرنده سفید اولین برگزار کننده تور های لوکس ایرانگردی، تجربه بی نظیری از سفرهای داخلی لوکس را برای شما خواهد ساخت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *