خرید بلیط هواپیما

نکاتی مهم برای خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما

افردی که بطور مرتب سفر می کنند، می دانند که خرید بلیط هواپیما، یکی از مهمترین ارکان برنامه ریزی سفر است. این افراد بر اساس تجربه، آموخته اند که چطور این مرحله از برنامه ریزی سفرشان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند. این افراد معمولا نکات ساده ای را بکار می برند که دیگران کمتر به آنها توجه می نمایند. در ادامه با ما همراه باشید تا تعدادی ازاین نکات مفید که برای خرید بلیط هواپیما لازم است را با هم مرور کنیم.

انتخاب بلیط، سیستمی یا چارتر

بلیط های سیستمی انتخاب افرادی است که معمولا زیاد سفر می کنند. چرا؟ زیرا بلیط های سیستمی بنا به ماهیتشان، قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارند. با توجه به امکان خرید از پیش آنها، امکان برنامه ریزی های طولانی با این پرواز ها عملا فراهم است. از سوی دیگر، این بلیط ها قابلیت تغییر تاریخ و یا استرداد دارند و در صورتی که هر مشکلی پیش بیاید که زمان سفر را به تعویق بیاندازد و یا حتی سبب کنسلی سفر شود، می توانند با جریمه اندکی هزینه پرداختی خود را پس بگیرند.

خدمات آنلاین

خرید بلیط هواپیما

انتخاب افراد حرفه ای در سفر، صرف وقت و زمان کمتر برای انجام کارهاست. این افراد مهمترین متقاضیان سیستم های رزرواسیون آنلاین هستند. وب سایت ها، اپلیکیشن های موبایل را بصورت آنلاین بررسی می کنند و بر اساس بهترین نرخ و یا مسیر پروازی، برنامه سفر خود را تدوین می نمایند. البته این افراد معمولا سراغ سیستم های آنلاینی می روند که در صورت بروز مشکل در حین فرایند رزرواسیون، امکان ارتباط راحت با پشتیبان های شرکت فراهم باشد.

انتخاب مسیر

خرید بلیط هواپیما

این مورد در سفرهای خارج از کشور و مسیر های طولانی نکته بسیار مهم و قابل توجهی است. پرواز های مستقیم معمولا نرخ های بالاتری دارند. برای دستیابی به نرخ بلیط پایین تر، بهترین گزینه تقسیم کردن مسیر به پرواز های کوتاه  تر است.  با این روش شما ممکن است بیش از 2یا3 بار مجبور به تعویض هواپیما شوید، اما مطمئن باشید، تفاوت نرخ محسوسی را تجربه خواهید کرد.

مشتری وفادار

افرادی که زیاد سفر می کنند در صورتی که از خدمات شرکتی یا آژانس مسافرتی راضی باشند، مشتری وفادار آن شرکت خواهند ماند. همین امر سبب می شود، از تخفیفات دوره ای این شرکت ها که به صورت جایزه برای مشتریان دائمی شان، در نظر می گیرند استفاده کنند. همچنین ایرلاین ها نیز برای مشتریان وفادار خود کارت صادر کرده و بر اساس میزان مایلج پروازی آنان در خرید های بعدی برای آنان تخفیف قایل خواهند شد.

آژانس هواپیمایی پرنده سفید آماده خدمات رسانی در زمینه خرید بلیط هواپیما برای پروازهای خارجی و داخلی، رزرو هتل و دیگر خدمات مسافرتی می باشد.

خرید بلیط هواپیما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *