پرواز داخلی

بهترین نکات برای خرید بلیط پرواز داخلی

بهترین نکات برای خرید بلیط پرواز داخلی

سفرهای داخلی، حجم زیادی از سفرها را به خود اختصاص داده است. امروزه افراد تمایل دارند برای راحتی و سرعت سفرهایشان را در صورت امکان با هواپیما انجام دهند. ایرلاین های مختلف، روزانه پروازهای داخلی بسیاری به مقاصد گوناگون دارند. در این میان مسافران حرفه ای، با توجه به نکات و موارد مهمی، هزینه سفرهای خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت می کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، تا بهترین نکات برای خرید بلیط پرواز داخلی را باهم مرور کنیم.

پرواز داخلی

تاریخ سفر:

معمولا روزهای اول و آخر هر هفته و هر ماه قیمت بلیطها بالاتر است. از این رو سعی کنید در صورت نداشتن محدودیت زمانی، در روزهای میانی هفته  و یا ماه سفر کنید. همچنین در روزهای شلوغ و پیک تعطیلات به فکر سفر نباشید. به علت تقاضای زیاد در این ایام؛ نرخ پرواز ها به شدت بالاست. اگر به دنبال راه های مدیریت هزینه سفر خود هستید، در ایام پیک سفر، برنامه سفر نریزید.

مقصد سفر:

در ایام پیک اگر قصد سفر داشتید، از انتخاب مسیر های پر طرفدار و روتین سفر اجتناب کنید. شهرهای مشهد، شیراز، کیش در ایام تعطیلات بیشترین متقاضیان سفر را دارند که سبب می شود نرخ پرواز داخلی چارتر در این ایام بالا باشد. ایران کشور پهناوری است. در ایام خاص لذت سفر به مناطق جدید را به خود هدیه کنید و هزینه های گزاف مسیرهای خاص را نپردازید.

پرواز داخلی

مسیر پرواز:

بسیاری از ایرلاین ها ، نرخ مناسب تری برای پرواز های رفت و برگشت دارند. از این رو، پرواز ها را هم به بصورت رفت و برگشت توسط ایرلاین ها چک کنید، و هم بصورت پروازهای یک طرفه. با کمی جستجو و بررسی یقینا مناسب ترین قیمت را خواهید یافت.

پرواز سیستمی و چارتر:

در هنگام بررسی پرواز ها، هر دو نوع پرواز داخلی رابررسی کنید. این تصور برای همه بوجود آمده که پرواز های چارتر همیشه ارزان تر است. در صورتی که یک باور کاملا اشتباه است.  در ایام پیک سفر و تعطیلات به علت افزایش تقاضا ، قیمت بلیط های چارتری بسیار بالا می رود و حتی از بلیط های سیستمی نیز گران تر می شود. پس هر دو نوع بلیط را بررسی کنید تا بتوانید گزینه مناسب تر را انتخاب کنید.

پرواز داخلی

تور

اگر در برنامه ریزی سفر خود علاوه بر بلیط هواپیما به محلی برای اقامت نیز احتیاج دارید. تورهای مسافرتی را نیز بررسی کنید. در مواردی به علت گارانتی بودن هتل، وپرواز چارتری، تورها قیمت مناسب تری به شما پیشنهاد می دهند. بررسی تورهای مسافرتی در هنگام برنامه ریزی سفر را از یاد نبرید.

سرویس های آنلاین

اپلیکین ها ویا سایت های معتبر را بر روی رایانه و یا گوشی تلفن همراه خود داشته باشید. با ابزارهای آنلاین، به آسانی به قیمت ها دسترسی خواهید داشت. با مقایسه قیمت ها ، انتخاب گزینه مناسب، کار سختی نیست.

پرواز داخلی

آژانس هواپیمایی پرنده سفید آماده خدمات رسانی در زمینه خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی و خارجی، رزرو هتل و دیگر خدمات مسافرتی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *