هتل های کاشان

هتل های کاشان را بشناسیم

هتل های کاشان

کاشان شهری تاریخی و کهن در استان بزرگ اصفهان است که به دلیل مراسم گلاب گیری در فصل بهار میزبان مهمانان بسیاری است. اگر سفر شما به کاشان بیش از یک روز است، اقامت در هتل های زیبای این شهر، لذت سفر شما را تکمیل می کند. در مقاله های قبلی با دیدنی های کاشان آشنا شدید، در ادامه با ما همراه باشید، تا شما را با بهترین ‌هتل‌ های کاشان آشنا کنیم.

هتل سرای عامری ها یکی از بهترین هتل های کاشان

هتل سرای عامری، اقامت در دل یکی از زیباترین خانه های تاریخی کاشان را به شما هدیه می دهد. این هتل پنج ستاره در واقع خانه ای متعلق به یکی از حاکمان دوران زندیه بوده است. این هتل کاملا بهسازی و بازسازی شده و تمامی امکانات رفاهی یک هتل پنج ستاره را در دل خود دارد. این هتل در نزدیکی بافت تاریخی شهر قرار دارد. هتل عامری در خیابان علوی کوچه بن بست هفتم واقع شده است.

هتل های کاشان

هتل سنتی مهینستان راهب

بنای هتل مهینستان راهب نیز خانه ای قدیمی و یادگار دوران قاجار است که امروزه پس از بهسازی و نوسازی تبدیل به هتلی چهارستاره گردیده است. این هتل مانند تمامی خانه های قدیمی دوران قاجار، دارای سه حیاط بیرونی، اندرونی و خدمه است. امکانات مدرن در کنار فضای سنتی این هتل، اقامتی توام با آرامش و راحتی رابرای مهمانان فراهم می کند. موقعیت مکانی این هتل در فاصله نزدیکی از خانه طباطبایی ها و بروجردی ها است. هتل سنتی مهینستان راهب در خیابان فاضل نراقی کوچه فرهنگ 31 در شهر کاشان قرار دارد.

هتلهای کاشان

هتل منوچهری

خانه منوچهری هتلی واقع در خانه ای 400 ساله است که معماری زیبا و چشم نوازی دارد.اتاق ناهار خوری این هتل، فضای سنتی زیبایی دارد. ارسی های زیبا گچبری ها و آینه کاری های این هتل، در کنار خدمات خوب ومدرن ، تجربه لذت بخشی از اقامتی مدرن در دل تاریخ را برای مسافران رقم می زند. آب انبار قدیمی خانه ، تبدیل به فیلم خانه شده و همچنین یک کارگاه سنتی پارچه بافی نیز در داخل سرداب خانه قرار دارد. هتل منوچهری درخیابان محتشم کاشانی و در کوچه شهید ثابت قرار دارد.

هتل های کاشان

هتل امیرکبیر

هتل سه ستاره امیرکبیر، در نزدیکی باغ فین قرار دارد. این هتل دارای 100 اتاق است که با خدماتی خوب و فضایی مدرن در خدمت مسافران شهر کاشان است. این هتل در خیابان امیر کبیر شهر کاشان و نرسیده به باغ فین قرارگرفته است.

هتل های کاشان

هتل خانه ایرانی

هتل خانه ایرانی واقع در خانه ای با قدمت 250 سال است که پس از هفت سال بازسازی و مرمت تبدیل به هتلی سه ستاره در دل کاشان گردیده است. این خانه موزه، شامل اتاق های پنج دری و سه دری زیبایی است که با ارسی ها، آینه کاری ها و گچ بری های تماشایی تزئیین شده است.  این هتل دارای شربت خانه، سفره خانه، بخش حوض خانه و نهان خانه است. خانه ایرانی در خیابان فاضل نراقی کوچه باستان پنجم واقع شده است.

هتل های کاشان

آژانس هواپیمایی پرنده سفید اولین برگزار کننده تور های لوکس ،ارائه دهنده بهترین خدمات رزرو هتل های کاشان و تور کاشان درایام مراسم گلاب گیری است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *