اقامت گاه های کاشان

اقامت گاه های کاشان را بشناسیم

اقامت گاه های کاشان

کاشان یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی و خارجی در تمامی فصول سال است. در بهار میزبان  گردشگرانی است که برای بازدید از مراسم گلاب گیری به این شهر سفر می کنند. در پاییز و زمستان، میزبان علاقه مندان به کویر است. این شهر کهن در هر فصلی دیدنی است. بخش جدایی ناپذیری از خاطرات سفر، اقامتگاه  های خوب است. در این مقاله با تعدادی از اقامت گاه های کاشان آشنا می شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

اقامتگاه سنتی خانه مرشدی

این اقامتگاه، در واقع خانه ای تاریخی با قدمت 250سال است و یکی از بهترین اقامتگاه های کاشان محسوب می شود. این اقامتگاه بعد از بهسازی و مرمت تبدیل به اقامتگاهی چهارستاره گردیده است. درون اتاق های این اقامتگاه ، فرشهای دستباف قدیمی پهن است که از جاذبه های آن محسوب میشود. همچنین این خانه، دارای فضای شربت خانه، چایخانه و حوض خانه است. همچنین خزینه سنتی و ماساژ نیز از دیگر خدمات اقامتگاه سنتی خانه مرشدی است. خانه مرشدی در خیابان ملا‌ حبیب‌اله شریف،کوچه بوستانی واقع شده است.

اقامت گاه های کاشان

سرای امیر کاشان یکی از سنتی ترین اقامت گاه های کاشان

این سرای سنتی نیز، خانه ای به یادگار مانده از دوران قاجار است که عمری بیش از 150سال دارد. مدیران این هتل در بازسازی، وجه سنتی این خانه را حفظ کرده اند و اتاق ها فاقد تلویزیون، یخچال است و گرمایش آن در زمستان ها نیزاز طریق کرسی تامین می شود. اقامتگاه سرای امیر کاشان دارای هشت اتاق است و در خیابان فاضل نراقی کوچه فرهنگ سوم شهر کاشان قرار دارد.

سرای امیر کاشان یکی از سنتی ترین اقامتگاه های کاشان

اقامتگاه خانه نقلی

اقامتگاه خانه نقلی، اقامتگاهی دو ستاره در دل بافت تاریخی کاشان است. این اقامتگاه در اصل خانه ای قدیمی متعلق به دوران قاجار است  که به عنوان کوچکترین خانه تاریخی کشور ثبت ملی شده است. حیاط زیبا و در کنار اتاق های کوچک و نقلی این اقامتگاه حسی راحتی برای مسافران به ارمغان می اورد.  رستوران این اقامتگاه با پخت غذاهای محلی و سرو در ظروف سفالی، حس و حال خانه را حفظ کرده است و تجربه لذت بخشی برای شما میسازد. خانه نقلی، پشت مدرسه و مسجد بزرگ آقا در گذرآب انبار خان واقع شده است.

اقامتگاه های کاشان

خانه احسان

دیگر خانه تاریخی کاشان که پس از مرمت و بازسازی به اقامتگاهی سنتی تبدیل شده است، اقامتگاه خانه تاریخی احسان است. این اقامتگاه دو ستاره در محله درب باغ روبروی مسجد آقا بزرگ قرار دارد. دکوراسیون و مرمت و بازسازی این خانه به شیوه سنتی انجام شده و کاملا مطابق با بافت تاریخی محله درب باغ است. گالری منوچهر شیبانی شاعر، نقاش و سینماگر ایرانی اهل کاشان در این خانه قرار دارد.

اقامتگاه های کاشان

خانه سنتی کمال الملک

این خانه قدیمی نیز متعلق به دوران قاجار با قدمتی در حدود 180 سال است و بعد از مرمت وبازسازی، به عنوان اقامتگاهی دوستاره بازگشایی شده است. این خانه شامل دو حیاط مرکزی و حوض خانه با 10 اتاق است. خانه سنتی کمال الملک در خیابان ملا حبیب‌الله شریف میدان کمال الملک واقع شده است.

اقامتگاه های کاشان

آژانس هواپیمایی پرنده سفید اولین برگزار کننده تور های لوکس ،ارائه دهنده بهترین خدمات رزرو اقامت گاه های کاشان  و تور کاشان درایام مراسم گلاب گیری است

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *