رستوران های کاشان

رستوران های کاشان

رستوران های کاشان

کاشان یکی از شهرهایی است که بسیار مورد علاقه گردشگران داخلی و حتی خارجی است. وجود جشنواره و مراسم گلاب گیری به تنهایی کافی است تا گردشگران زیادی به کاشان سفر کنند. در مقاله قبلی راجع به هتل های کاشان و اقامتگاه های کاشان با شما صحبت کردیم. درادامه با ما همراه باشید تا با رستوران های کاشان نیز آشنا شویم.

خانه منوچهری یکی از لوکس ترین رستوران های کاشان

خانه تاریخی منوچهری، هم به عنوان هتل شناخته می شود و هم رستوران سنتی آن معروف است. صرف ناهار در زیر نورهای رنگی تابیده از شیشه های رنگی اروسی های این خانه تاریخی بسیار لذت بخش است. منو این رستوران شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی است. هتل رستورن منوچهری در بافت تاریخی کاشان واقع شده است.

رستوران های کاشان

سفره خانه سنتی عباسیان

این سفره خانه و رستوران که فضایی سنتی با دکوراسیونی جذاب دارد در حیاط خانه قدیمی و تاریخی عباسیان قرار دارد. غذاهای سنتی، انواع خورشت ها و کباب های ایرانی در منو سفره خانه عباسیان وجود دارد.این سفره خانه سنتی در سه طبقه و در خیابان علوی کاشان قرا گرفته است.رستوران های کاشان

رستوران سنتی مظفری

در بافت قدیمی کاشان، حوالی خیابان علوی سفره خانه و چایخانه زیبا و بی نظیری قرار دارد که آن را تبدیل به یکی از با صفا ترین رستورانهای کاشان کرده است. فضای سنتی و گرم این رستوران همراه منو غذاهای ایرانی ازخصوصیات این رستوران است.

رستوران های کاشان

رستوران حاتم

این رستوران که درقبلا با نام ستاره طلایی شناخته میشد ، با تغییرات مدیریت در فضایی تمیز پذیرای مهمانان است. انواع غذاهای ایرانی در منو این رستوران یافت می شود. این رستوران در میدان معلم کاشان قرار دارد.

رستوران رز

این رستوران در نزدیکی تپه سیلک قرار دارد. اگر در هنگام ظهر برای بازدید از این تپه باستانی تشریف بردید، این رستوران بهترین جا برای صرف ناهار است. منوی این رستوران شامل تمامی غذاهای ایرانی است و آلاچیق شیشه ای زیبایی دارد.

رستوران های کاشان

از دیگر رستورانهای خوب کاشان می توان از انار، شاندیز، خاتون ، سیاح، جزایری، بوف،غزال و یاقوت نیز نام برد.

آژانس هواپیمایی پرنده سفید اولین برگزار کننده تور های لوکس ،ارائه دهنده تور کاشان ، و صرف غذا در  بهترین رستوران های کاشان در خدمت شما می باشد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *