هتل های مشگین شهر

شهر باستانی مشکین شهر، سومین شهر بزرگ استان اردبیل در در شمال غربی کشور است. قله سبلان در نزدیکی این شهر قرار دارد که سبب بوجود آمدن آب و هوای معتدل کوهستانی این شهر شده است. قدمت مشگین شهر را چیزی در حدود 7 هزار سال تخمین زده اند و جز شهر های قدیمی ایران است. آب و هوای سالم و مطبوع در ماه های گرم سال، وجود چشمه های آبگرم با خواص درمانی بالا، جاذبه های تاریخی و طبیعی همه و همه سبب شده، مشگین شهر به مقصدی گردشگری تبدیل شود. از این رو در این مقاله قصد داریم شما را با هتل های مشگین شهر آشنا کنیم.

هتل آران یکی از بهترین هتل های مشگین شهر

هتل سه ستاره آران، درسال 1391 در شهر مشگین شهر تاسیس گردیده است. این هتل شش طبقه دارای 16 اتاق است و درقسمت دروازه ی اردبیل، روبروی پارک فدک قرار گرفته است. امکانات این هتل شامل، رستوران با امکان سرو غذاهای سنتی ایرانی، اینترنت وای فای، پارکینگ، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی می باشد.

این هتل به دلیل موقعیت قرار گیری آن، دسترسی خوب و راحتی به مرکز مشگین شهر، بقعه شیخ حیدر، مجتمع آبدرمانی و آبگرم و پارک جنگلی مشگین شهر دارد. امکانات خوب این هتل در کنار پرسنل مجرب و قیمت خوب سبب شده این هتل به گزینه اقامتی مناسبی برای گردشگران تبدیل شود.

هتل های مشگین شهر

هتل دورنا مشگین شهر

نمای ساختمان این هتل ،بسیار زیباست و در واقع ترکیبی از معماری مدرن و سنتی است. هتل سه ستاره دورنا در خیابان سعیدی مشگین شهر، نرسیده به میدان چمران یا موئیل قرار دارد. این هتل درسال 1393 تاسیس گردیده و با کادری مجرب و امکانات رفاهی مناسب در خدمت گردشگران می باشد. این هتل به جاذبه های چون بقعه شیخ حیدر و پارک جنگلی خیاوچایی بسیار نزدیک است.

امکاناتی نظیر اينترنت در لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، اتاق چمدان، روم سرويس، خدمات بيدار باش و خدمات راهنمای تور در این هتل فراهم است. این هتل تا فرودگاه شهر اردبیل 110 کیلومتر فاصله دارد.هتل های مشگین شهر

اکو کمپ دورنا مشگین شهر

اکو کمپ دورنا مشگین شهر در جاده گردشگری قینرجه و در فاصله تقریبا 20 کیلومتری مشگین شهر در زمینی به مساحت 5 هکتار ساخته شده است. واحد های اقامتی این اکو کمپ که شامل 4 عدد کلبه کوهستانی، 2 عدد آلاچیق عشایری و 2 عدد کلبه هابیت می باشد، با الهام از فرهنگ ایلات شاهسون و آذری و با مصالح کاملا بومی و محلی ساخته شده است. پذیرش این اکو کمپ از طریق هتل دورنا مشگین شهر امکان پذیر است.

هتل های مشگین شهر

آژانس هواپیمایی پرنده سفید اولین برگزار کننده تورهای لوکس مشگین شهر ،ارائه دهنده بهترین خدمات رزرو و مشاوره هتل های مشگین شهر است